måndag 3 september 2007

Kampen fortsätter

Den senaste tiden inom klubben har varit en blandad kompott. De tidigare så fint prydda överläpparna har börjat att förändras till avarter av olika slag. Ryktena säger att inte bara en musche har setts gå till graven. Hur står det till där ute mina kära bröder (och systrar om det nu finns), vilka står fortfarande framför spegeln stolta varje morgon?

Själv finner jag min musche stagnerad. Detta börjar skapa en viss förnyelselusta. Jag har testat på att låta det perifera buskaget frodas, men har nu beslutat att återgå till att låta en tvådelad segerkrans få pryda överläppen allena.

Jag vill uppmuntra er alla till att fortsätta stå för den goda kampen, med eller utan bearnaisesås i muschen.

Till Andreas K. skulle jag bara vilja understryka, att trots en del bilder på förkortade muschar på denna blogg, kombinerat med uttalanden gjorda på en onämnd pizzeria i Norrköping, så finns det ingen anledning att höja en varningens flagg för Mustaschklubbens avsikter.

Inga kommentarer: