måndag 3 september 2007

Den har krympt!


Jag var i helgen i den hippa storstaden Stockholm och festade runt. Jag kände det som om min Musche var mäktigare än någonsin. Men endast lite hjälp av mascara så bländade den alla gästerna på festen. Till och med några personer som jag kände sedan innan trodde inte på mig när jag sa att jag färgat muschen. Det tar jag som respekt! Det var även många på festen som inte vågade kommentera min manliga överläppsbehåring.

Det finns dock ett problem! Senare på kvällen så krympte muschen på brädden som ni ser på bilden till höger. Det som tidigare var en så frodig rysk 20-tals musche krympte alltså till en Tysk 30-tals dito. Morgonen där på fösvann den helt innan jag återvände till Norrköping.
Nu är jag alltså musche lös. Men vem vet, det tar ju bara en månad att få en ny!

Inga kommentarer: