måndag 6 augusti 2007

Lite tips till er med snigelmusche

Hej killar. Jag tycker lite synd om er där mustaschen inte växer i den takt ni önskar, så jag tänkte hjälpa er att undvika fällorna som inte får muschen att växa snabbare och komma med ett vattentätt tips som ni måste pröva om ni får chansen. Först ut kommer således 5 tips på saker du inte behöver pröva.

1. Jogga 6,37km från jobbet och hem en Fredagskväll, trots att man inte tränat på fyra månader, Funkar INTE!

2. Att låta sitt barn rycka jättehårt i stråna, funkar inte heller.

3. Att sola funkar inte alls, men det ser roligt ut om man blir jättebrun och väljer att raka sig efteråt.

4. Att dricka coca-cola hjälper ju i de flesta kniviga situationer, men inte i detta fall, tyvärr. Däremot botar det huvudvärk mm. Kanske om man smörjer in överläppen med det? Om någon känner sig manad, kontakta mig efteråt med er högst vetenskapliga slutsats!

5. Att skrämma mustaschen kan funka, men eftersom den inte är särskilt lättskrämd kommer du bara skrämma dig själv innan du skrämmer mustaschen, och nedkissade byxor får den inte heller att växa snabbare.

Och slutligen, det stora säkra tipset för att få en snabbväxande mustasch:

Skaffa en pappa född i Turkiet!

3 kommentarer:

Andreas Henriksson sa...

Jimmy. Tack för tipsen. Behöver alla tips jag kan få. Tror du att din farsa är villig att adoptera mig? Det skadar väl inte att fråga, eller?

Andreas Karlsson sa...

Hm, måste han vara född i Turkiet? Räcker det inte med turkiskt medborgarskap? Funderar på att be farsan bli turkisk medborgare, det måste ju vara värt ett försök...

Samuel Nilsson sa...

Känns tungt att inget annat verkar funka...men tydligen så trodde folk att min pappa var grek när han var yngre för han hade så svart hår.