torsdag 16 augusti 2007

Ny bild + fältstudie


Hej alla muschmän! Elias min lillebror har köpt en systemkamera så nu kan man ta lite koolare bilder som framhäver muschen på ett bättre sätt. Jag måste säga att jag är nöjd med min musche, den är liksom verkligen en del av mig. Tror inte att jag skulle kunna göra mig av med den bara så där som vissa andra typ...hmpff...AK...host.


Eftersom jag kan ta så fina närbilder nu vill jag passa på att göra en fältstudie över densiteten och strukturen på håren i min musche. Det känns som att densiteten inte är den bästa kanske men själva hårhårdheten och färgen känns nice.

PS. Jag satt och kollade lite på de första bilderna från bloggen. Plötsligt slog det mig hur nördig - jag kan ju bara tala för mig själv om min själv men ni andra inser väl också - jag ser ut utan muschen!

3 kommentarer:

Andreas Henriksson sa...

en mustasch att vara stolt över!

Unknown sa...

du ser as poppig ut i din musche!

Anonym sa...

schysst kamera /d