fredag 3 augusti 2007

Illa, den är borta!

Jag värdesätter mustaschklubben högt och vill genast säga att jag är med, men från och med idag. För igår raka jag av mig mitt moppefjun. Detta för att jag kände att jag ville fira min femåriga bröllopsdag tillsammans med min fru utan att se ut som jag gifte mig som tioåring. Sara som inte är så förtjust i mustaschprojektet hade dock inget med denna handling att göra.
Jag är en vek man som inte håller för trycket, men jag känner att jag fått smak för muschen och kommer gå stärkt ur detta och kommer odla en riktigt fet musche ;).

2 kommentarer:

Samuel Nilsson sa...

Hmm Andreas...jag blir sugen på att avsluta nuvarande omröstning och byta frågan till "Ska vi förlåta och låta Andreas gå med i klubben igen efter sitt snedsteg?" Men eftersom vi alla är mustaschbärare och livsälskare så godkänner vi självklart din ursäkt! Välkommen tillbaka!

jimmy asklund sa...

grattis till jubileet!