torsdag 30 augusti 2007

Hmm..

Hej guys, min musch är nu mer än 1 månad gammal och den mår rätt bra tycker jag. Jag har flyttat men inte fått mina grejer än så jag kan inte ansa den, men i vilket fall så funderar jag lite på att utrota den. Jag vet inte, men nu har jag iallfall börjat skolan o allt så det är ju inte för att jag inte står för den för då skulle jag ju gjort det innan. Hjälp mig i denna svåra stund! I vilket fall ska jag lägga ut en bild snart, har inte min sladd till kameran just nu.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är väldigt nöjd med min musche måste jag säga, men jag funderar ändå på att avlägsna mig själv från den inom en viss framtid, vad tror du om ett officiellt slutdatum, kanske även en slut tid och en slut ceremoni... Är denna fråga för anstötlig för att debbateras?

jonbo sa...

Hur går det Klas - jag hörde att kniven varit framme, eller är det bara ett illvilligt rykte. I vilket fall så hoppas jag du finner ny kampanda för vidare tillväxt.